Corpse Party
Kisaragi Academy student Mayu Suzumoto is transferring to a new high school, leaving behind a sizeable group of friends and countless lovely memories. To help her cope with this move, her friend Ayumi has devised a seemingly innocent plan – the whole group will come together to perform a charm she found on the internet called “Sachiko Ever After” which is supposed to bind all of its participants together as friends to the end.
Following an intense earthquake, the group awakens to find themselves separated and trapped in an alternate reality version of Heavenly Host Elementary School, a tragedy-stricken institution that once stood on the site of their own school but was torn down long ago. Here, the vengeful spirits of elementary-aged children threaten them and their sanity, and the only hope of survival – much less escape – is to uncover the chilling details surrounding those trapped before them.