Het loopt echter anders…
Mayu Suzumoto, een leerling van de Kisaragi Academy, gaat naar een nieuwe middelbare school. Ze laat een grote groep vrienden en een heleboel blije herinneringen achter. Om haar een hart onder de riem te steken heeft haar vriendin Ayumi een ogenschijnlijk onschuldig plan bedacht: de hele vriendengroep komt samen voor een ceremonie met de naam Sachiko Ever After, waarbij alle deelnemers voor eeuwig vriendschap met elkaar sluiten.
Na een zware aardbeving wordt de groep wakker in een alternatieve werkelijkheid. De vrienden bevinden zich in de Heavenly Host Elementary School, die ooit op de plek stond waar hun eigen school nu staat, maar die lang geleden is afgebroken na een reeks tragische gebeurtenissen. De wraaklustige geesten van de scholieren bedreigen de vriendengroep en drijven Mayu, Ayumi en de anderen tot waanzin. De enige manier om te overleven en te ontsnappen is om de huiveringwekkende waarheid te achterhalen.