Calling all shutterbugs! Snap everyday objects with your Nintendo 3DS cameras to fill a museum in Chibi-Robo! Let’s Go, Photo! on Nintendo 3DS & 2DS!
The Curator’s Museum is empty! But as his tiny friend, Chibi-Robo, you’re on a mission to fill it with pictures of real-life objects – and lots of visitors!
Accept Job request emails from characters in the game. The Jobs could be anything from blasting moving targets to fetching pork belly, or even clearing up rubbish.
So, grab your Nintendo 3DS, start snapping NostalJunk and you’ll be set to bring The Curator’s dream museum alive, spreading happiness to everyone who visits!