Fotoliefhebbers, opgelet! Maak foto's van alledaagse voorwerpen met je Nintendo 3DS-camera's en breng je kiekjes onder in een museum, in Chibi-Robo! Let’s Go, Photo! voor de Nintendo 3DS en 2DS!
Het museum van de conservator is leeg! Als speler kruip je in de huid van zijn kleine vriend Chibi-Robo. Aan jou de taak om het museum vol te hangen met foto's van alledaagse voorwerpen, om zo bezoekers naar het museum te lokken.
Pak dus je Nintendo 3DS, maak foto's van NostalJunk en blaas het museum van de conservator nieuw leven in om alle bezoekers blij te maken!