Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3
Strap yourself into the red or green dungarees of Mario or Luigi as they jump, bounce, slide, fly and swim their way across eight enormous worlds. Their mission? To battle the forces of Bowser and his troublemaking kids, who have turned all the local kings into animals.
What makes Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3 so special? Is it the pixel-perfect controls? Could it be the superb level design, packed with secrets and surprises? Or maybe it's the cool power-ups like the flying Tanooki Suit, sea-swimming Frog Suit, or the whirlwind-summoning Warp Whistle?
Boasting vastly improved graphics and sounds over the NES original, plus never-before-seen special features, Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3 will give everyone a chance to relive - or experience anew - this classic game.