Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3
Trek de rode of groene overall van Mario of Luigi aan en spring, stuiter, glijd, vlieg en zwem door acht enorme werelden. Wat moeten de besnorde broertjes dit keer doen? Het opnemen tegen de krachten van Bowser en zijn vervelende kinderen, die alle lokale vorsten in dieren hebben veranderd.
Wat maakt Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3 zo speciaal? Is het de perfecte besturing? Is het het uitmuntende levelontwerp, dat uit zijn voegen barst van de geheimen en verrassingen? Of misschien zijn het de coole power-ups zoals het vliegende Tanooki Suit, het Frog Suit waarmee je in zee kunt zwemmen, of de wervelwind-opwekkende Warp Whistle?
De graphics en het geluid van Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3 zijn sterk verbeterd ten opzichte van het NES-origineel en het bevat nooit eerder vertoonde speciale spelonderdelen. Iedereen kan nu een echt Miyamoto-meesterwerk van weleer beleven of voor het eerst ervaren.