Encore Pack
Team up with new bandmates to blow away those pesky aliens in the "Gal Metal" Encore Pack!
This DLC adds five new story episodes, characters, and songs to the lighthearted world of "Gal Metal", as five newcomers join the hard-rocking school metal band K.M.G. (Kichijoji Metal Girls).
Players can swap out the original band members with these new characters for live performances.