Encore Pack
Vorm een team met nieuwe bandleden om die irritante aliens weg te blazen in het 'Gal Metal' Encore Pack!
Deze DLC voegt vijf nieuwe verhaalepisodes, personages en liedjes toe aan de luchtige wereld van 'Gal Metal', met vijf nieuwkomers die zich bij de hardrockende metal-schoolband K.M.G. (Kichijoji Metal Girls) aansluiten.
Spelers kunnen de oorspronkelijke bandleden vervangen door deze nieuwe personages voor live optredens.