Additional Scenario & BGM Set 1 "Oichi's Getting Hitched"
Oichi is feeling troubled before her wedding to Nagamasa Azai. Just what kind of "training" has she started with Mitsuki?
After clearing the scenario, you can listen to the BGM from "Vault" - "Music Theater", or you can set the BGM as the battle music at "Preparing for Battle" by selecting "Settings" - "Change Music".
Note: Additional scenarios become playable midway through Nobunaga's Path Chapter 1.