Additional Scenario & BGM Set 1 "Oichi's Getting Hitched"
Oichi maakt zich zorgen over haar bruiloft met Nagamasa Azai. Wat voor 'training' is ze begonnen met Mitsuki?
Na het voltooien van het scenario kun je naar de BGM luisteren vanuit 'Vault' - 'Music Theater', of je kunt de BGM als vechtmuziek instellen bij 'Preparing for Battle' door 'Settings' - 'Change Music' te selecteren.
Opmerking: Halverwege Nobunaga's Path Chapter 1 worden er extra scenario's speelbaar.