The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
You can play an upgraded version of The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom on Nintendo Switch 2 with improved visuals and improved performance.
An epic adventure across the land and skies of Hyrule awaits in The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom for Nintendo Switch.
Decide your own path through the sprawling landscapes of Hyrule and the mysterious islands floating in the vast skies above.
Mysterious floating islands have suddenly appeared in the skies above Hyrule. Link must use his newly-acquired abilities to navigate the islands and unlock the secrets they hold.
The sky isn’t the only thing that’s changed in Hyrule. Familiar locations have been dramatically transformed, with new towns, dank caves, and mysterious gaping chasms springing up across the world – all waiting to be explored!
The Upheaval in Hyrule has opened up great chasms in the land that lead to the Depths, a vast expanse of unexplored territory lying far below the surface, shrouded in mystery.
Here are just some of the ways Link can tap into his new abilities in creative – and sometimes surprising – ways.
By tapping one of the amiibo shown above or an amiibo from The Legend of Zelda series, you can receive weapons and materials, as well as a paraglider fabric.
Catch up on all the story events from The Legend of Zelda: Breath of the Wild before diving into The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.