Mineko’s Night Market, Teslagrad 2 and more were featured in the latest Indie World Showcase!
Watch the latest Indie World and check out a selection of indie titles headed to Nintendo Switch in the near future, as well as some you can play right now!
Tune into supernatural radio waves in OXENFREE II: Lost Signals, keep the beat alive in Rift of the NecroDancer, embark on a new pilgrimage in Blasphemous 2, dive into the mysterious depths of ANIMAL WELL, and much more!
Is there another game that piqued your interest during the presentation? Check out the full line-up on our Indie World hub. Don’t forget to wishlist your favourite titles by clicking the heart icon, so you’re notified when a game on your list releases or goes on sale!