Kick-start the year and get moving with Nintendo Switch Sports and Ring Fit Adventure
Want to stay active and get your body moving during the winter months? Get in some indoor workouts (and avoid the cold!) with Nintendo Switch Sports and Ring Fit Adventure for Nintendo Switch!
Hit by swinging your Joy-Con controller from side-to-side and perform a powerful smash by swinging downwards. Rallies can become quite intense!
Looking for something a bit more intensive? Over 60 different real-life exercises await in Ring Fit Adventure, including….
Hold the Ring-Con accessory above your head and press in to work your upper arms.
Sit on the floor with legs straight and raise both legs. Great for working your abdomen!
Place your hands on the floor and alternate extending your legs. This one uses the whole body and can really work up a sweat!
Swing, kick, and spike your way to victory in Nintendo Switch Sports, and break a sweat with Ring Fit Adventure’s full-body workouts. Check out the pages below to learn more about each game!