Teslagrad Remastered
The Kingdom of Elektropia is under siege by a tyrant king, who rules over its people with an iron fist. When a city-wide manhunt comes for him, a young boy escapes into the Tesla Tower. Once home to a sect of technological wizards known as the Teslamancers, it is now a forgotten vault of ancient technologies and forgotten history. You are on your own, with only the tools of the lost Teslamancers and your wits to survive.
Discover and master the lost art of Teslamancy. Solve intricate puzzles and perform incredible feats through electromagnetism. Use these powers to ascend the decrepit tower and bask in a steampunk inspired vision of old Europe in this non-linear puzzle-platforming adventure, and uncover the lore hidden in the visual storytelling of the hand-drawn environments. Can you uncover the secrets of the tower and topple the tyrant?
Return to the indie classic Teslagrad, recharged to provide the ultimate electromagnetic experience, and with a crisp new shine to its already stunning visual direction! This remaster ensures that the atmosphere and platforming that made the original so magnetic are enhanced to such a level that players won’t be able to leave their seats!