Mineko’s Night Market, Teslagrad 2 en meer getoond in de nieuwste Indie World-presentatie!
Bekijk de nieuwste Indie World en ontdek diverse indiegames die binnenkort naar de Nintendo Switch komen of die je nu al kunt spelen!
Schakel tussen bovennatuurlijke radiogolven in OXENFREE II: Lost Signals, houd de beat in leven in Rift of the NecroDancer, ga op een nieuwe pelgrimstocht in Blasphemous 2, duik in de mysterieuze diepten van ANIMAL WELL, en nog veel meer!
Is er een andere game die je interesse heeft gewekt tijdens de presentatie? Bekijk de volledige line-up in onze Indie World-hub. Vergeet niet om je favoriete titels op je wenslijst te zetten met het hartjespictogram, zodat je op de hoogte wordt gesteld wanneer een game van je lijst wordt uitgebracht of in de aanbieding is!