Rift of the NecroDancer
Dragged into a strange new world, Cadence must engage in musical combat with monsters pouring through the Rift! Each monster has unique behaviors—like bats that shift lanes when attacked—and tougher foes take multiple hits to dispatch. Learn the pattern of each new fretful fiend to keep the music flowing!
Create your own custom beat maps with the actual developer tools our designers use!
Once you’ve conquered our hand-crafted levels, challenge your sight-reading with REMIX MODE.
Immerse yourself in Cadence and friends’ modern misadventures through five quirky, slice-of-life rhythm minigames. Take a boppin' yoga class, help a friend with a part-time job, and more!