Informatie
Mogelijk heeft de klant de Nintendo Switch-gamevoucher gebruikt na het plaatsen van de voorbestelling en voordat de betaling voor die voorbestelling in rekening was gebracht. Als er geen nieuwe Nintendo Switch-gamevouchers beschikbaar zijn of in de tussentijd zijn gekocht, wordt de voorbestelling geannuleerd.
De klant kan de voorbestelling zoals gewoonlijk plaatsen met de Nintendo Switch-gamevoucher. Als de Nintendo Switch-gamevoucher echter verloopt en niet meer beschikbaar is op het moment dat de klant moet betalen voor de voorbestelling, wordt de voorbestelling geannuleerd.