Ik kan geen Nintendo Switch-gamevouchers inwisselen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je een foutmelding krijgt wanneer je een Nintendo Switch-gamevoucher probeert in te wisselen.
2. Controleer of je Nintendo Switch-gamevoucher niet is verlopen of reeds is gebruikt.