Kies NAAR HET VOORBESTELSCHERM.
1. Kies je betalingsmethode en voer je betalingsgegevens in wanneer erom wordt gevraagd.
3. Wanneer de software wordt gereleased, moet je een kleine update downloaden om de software te kunnen activeren en gebruiken.