Nintendo Switch-games voor juli 2023
Deze maand op de Nintendo Switch: de Pikmin keren terug met een gloednieuw avontuur, Mickey en zijn vrienden zijn klaar voor een portie platformactie, er zijn mysterieuze dingen gaande in indie-avonturen en je kunt opgaan in fantastische RPG's. Bekijk deze selectie games voor juli en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
De met elkaar verbonden lotsbestemmingen van drie personages worden bepaald in deze apotheose van de The Legend of Heroes-serie. In deze JRPG voer je unieke Crafts uit, gebruik je mystieke Arts en zet je diverse vaardigheden in om de volledige kracht van je team te ontketenen!
Riley Poverty keert terug naar haar thuis om een mysterie te onderzoeken, maar wat ze daar aantreft, gaat al haar verwachtingen te boven. Jouw keuzes vormen het verhaal in dit verbazingwekkende vervolg op de veelgeprezen avonturengame.
Een zorgeloos en knus RPG-avontuur waarin studente Marie wil afstuderen, leert over alchemie, avonturen beleeft en opdrachten voltooit. Jij bepaalt waar je begint! Werk hard om te slagen op de academie, maar vergeet niet om ook plezier te hebben.
Plan elke zet en combineer je aanvallen om je vijanden te verslaan in een unieke mix van puzzel, strategie en RPG. Upgrade je helden en wezens om steeds sterkere aanvallen te kunnen ontketenen en laat de innerlijke strateeg in je los om je troepen naar de zege te leiden.
De Pikmin zijn terug voor een grootse missie! Reis naar een onontdekte planeet en werk samen met de Pikmin en de reddingshond Otsjin om Kapitein Olimar en het reddingsteam uit de brand te helpen. Ga in wijdse gebieden op zoek naar schatten, vecht tegen wilde beesten, los puzzels op en red de gestrande reizigers.
Sluit je aan bij Mickey en zijn vrienden, verken het mysterieuze eiland Month en ga op zoek naar drie mystieke boeken om de wereld te redden van een naderend onheil. Speel in je eentje of met tot wel drie vrienden en ren, zwem, zwaai en spring terwijl je de levendige biomen, bijzondere personages en verborgen geheimen op een prachtig eiland ontdekt.
Natuurlijk zijn er deze maand nog veel meer games in aantocht voor de Nintendo Switch! Ontdek wat er in juli allemaal wordt uitgebracht.