Ga met Mickey en zijn vrienden op
Mickey Mouse, Minnie Mouse, Donald Duck en Goofy gaan op een nieuw avontuur om drie magische boeken te vinden en het mysterieuze eiland Monoth te redden in Disney Illusion Island voor de Nintendo Switch.
Beleef een gloednieuw avontuur met Mickey en zijn vrienden en geniet van handgetekende animaties, volledig georkestreerde muziek en acteerwerk van de stemacteurs.
Als je denkt aan "een dappere cartoonmuis", welke naam komt er dan als eerste in je op? Mickey Mouse! Geen gevaar is te groot voor hem en er is geen obstakel dat deze moedige muis niet kan overwinnen!
Donald weet zich altijd in de nesten te werken... en komt er ook altijd weer uit! Hij heeft op zijn zachtst gezegd een kort lontje en voelt zich het lekkerst als hij woedend is. Gek genoeg kunnen zijn driftbuien vaak ook iemand uit de brand helpen!
Goofy, met een maag zo groot als zijn hart (oké, ietsje groter), heeft de unieke gave om succesvol te zijn met zijn geklungel. Woorden als 'naïef', 'onnozel' en 'onhandig' zijn ongebruikelijk om een winnaar mee te omschrijven, maar Goofy weet het tegendeel te bewijzen!
Speel in je eentje of in de lokale coöpstand met tot wel drie andere spelers om het eiland Monoth te redden. Werk samen en gebruik unieke vaardigheden zoals Rope Drop, Leap Frog en een warme omhelzing.
Mickey, Minnie, Donald en Goofy moeten door de drie biomen van Monoth reizen om drie gestolen boeken terug te halen die het eiland beschermen. Welke geheimen zullen ze onderweg ontdekken?