The Legend of Heroes: Trails into Reverie
Welk lot staat deze drie figuren te wachten? Gebruik het Trails to Walk-systeem om te wisselen tussen Rean Schwarzer, Lloyd Bannings en de gemaskerde figuur ‘C’ en bepaal het lot van belangrijke personages en locaties in Zemuria. Duik in tactische gevechten met nieuwe functies zoals United Front en ontdek nieuwe bondgenoten en uitdagingen in de True Reverie Corridor!