Sephiroth is beschikbaar als onderdeel van Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass Vol.2*, naast Min Min uit ARMS, Steve en Alex uit Minecraft en nog drie aan te kondigen vechters.
Masahiro Sakurai heeft ook de krachtmeting met Sephiroth uit de doeken gedaan. Dat is een tijdelijk evenement waarin speler het tussen nu en 23 december om 2:00 uur kunnen opnemen tegen Sephiroth als eindbaas. Spelers die Sephiroth weten te verslaan en Fighters Pass Vol. 2 of Challenger Pack 8: Sephiroth bezitten, kunnen Sephiroth en zijn level Noordergrot al vóór 23 december vrijspelen.
Challenger Pack 8: Sephiroth wordt op 23 december uitgebracht als onderdeel van Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass Vol. 2 en als losse set. De set bevat ook het level Noordergrot, een route in de stand Klassiek, een DLC-spiritboard en negen muzieknummers uit FINAL FANTASY VII.