Gratis download als je Minecraft: Nintendo Switch Edition al bezit!*
De nieuwe Minecraft is er! De game bevat de nieuwste game-updates als Update Aquatic, cross-platformgaming** en toegang tot een hoop content in de Minecraft Marketplace.
Verken willekeurig gegenereerde werelden en bouw fantastische dingen, van eenvoudige hutten tot grandioze kastelen. Speel in de creatieve stand met onbeperkte grondstoffen of graaf zo diep je kunt in de survivalstand en maak wapens en uitrustingen om gevaarlijk gespuis van je af te houden.