Sta jij te popelen om in een gepantserd pak tegen op hol geslagen robots te vechten om de mensheid van de ondergang te redden? DAEMON X MACHINA wordt op 13 september uitgebracht voor de Nintendo Switch!
Op de E3 2019 werd een video getoond waarin te zien was welke verbeteringen zijn doorgevoerd naar aanleiding van de feedback van degenen die de Prototype Mission-demo hebben gespeeld. Er is echt verbazingwekkend veel veranderd!
Ga naar de spelpagina van DAEMON X MACHINA en word lid van de Nintendo Switch-community op Facebook en Twitter om volledig op de hoogte te blijven van de game!