Bekijk de terugkerende wapens in Splatoon 2
Splatoon 2 komt deze zomer naar de Nintendo Switch en reken maar dat we er zin in hebben! De game zit tjokvol nieuwe content, inclusief nooit eerder vertoonde wapens. We zijn druk bezig om alle details te onderzoeken.
Binnenkort komen we met updates over alle nieuwe dingen, maar laten we nu eerst eens kijken naar terugkerende wapens die je vast wel kent uit de eerste game.
De beproefde Splattershot is in Splatoon 2 niet drastisch veranderd, dus voelen ervaren Inklings zich meteen thuis met dit wapen!
Dit is de Splat Charger in Splatoon 2. Het ontwerp ervan is niet erg anders dan in de eerste game, net als de ontwerpen van de Splat Roller en Splattershot nauwelijks zijn aangepast. Deze klassieke wapens zijn nog steeds razend populair onder Inklings.
De populaire Slosher keert ook terug in Splatoon 2. Als je goed kijkt, zie je misschien enkele kleine, cosmetische veranderingen aan de hendel en arm van de Slosher.
Ken je deze nog? Het is een terugkerend Splatling-type wapen genaamd de Heavy Splatling. De hoek van de kenmerkende vaten is aangepast voor makkelijker onderhoud, maar verder functioneert hij net zo als het originele model.
Uiteraard zijn we de trouwe Splat Roller niet vergeten. Hij is terug, en wreder dan ooit.
Dat waren ze dan, vijf terugkerende wapenklasses in Splatoon 2. Je kunt nog veel meer updates van ons verwachten, dus houd ons in de gaten! Lees meer over Splatoon 2 op onze officiële Splatoon 2-spelpagina. Voor onze komende updates zit je goed op onze Splatoon Facebook-pagina, waar we onze bevindingen zullen publiceren.