Beleef alle spanning en sensatie van de Olympische Winterspelen: Sotsji 2014 samen met je vrienden en familie in de huiskamer! Strijd om de gouden medaille en zorg dat jouw land hoog in de wereldranglijst komt in Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen: Sotsji 2014. Het spel is nu verkrijgbaar, alleen voor Wii U!
Betreed de ijsbaan en de sneeuwvlaktes als een van de 20 beroemdheden uit de werelden van Mario en Sonic of speel met je Mii-personage om te zien hoe jij er uitziet als een Olympisch atleet! Speel speciale uitdagingen om hippe nieuwe spullen en zelfs outfits voor je Mii-personage vrij te spelen. Zo sta je geheel in stijl op de ski's, schaatsen en snowboards. Als iedereen in de familie de Olympische gedachte uitdraagt met zijn Mii-personage, zal dat een waar spektakel opleveren!
Ga de vriendschappelijke strijd aan in de 16 verschillende Olympische evenementen, zoals biatlon en bobsleeën. Door de intuïtieve bewegingsgevoelige besturing heb je écht het idee dat je er zelf bij bent! Vlieg door de lucht in het RusSki Gorki Jumping Center, stap in de spotlights in de Bolshoy Ice Dome en sta je mannetje in allerlei andere virtuele versies van echte Olympische locaties. Je kunt zelfs Droom-evenementen spelen die alleen mogelijk zijn in de werelden van Mario en Sonic: race met hoge snelheid in de Bullet Bill-sleerace, duw een enorme steen naar de juiste plek in Hole-in-one-curling en meer!
Ga voor meer informatie over dit spel naar de officiële website van Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen: Sotsji 2014!