Een van de beste dingen over het verhuizen naar een nieuw stadje on Animal Crossing: New Leaf, nu verkrijgbaar voor Nintendo 3DS, is dat je erin kunt leven hoe je wilt. Zo veel of zo weinig doen als je leuk vindt, is allemaal onderdeel van het plezier dat dit spel te bieden heeft, maar als je op zoek bent naar nuttige tips om je stadje te verbeteren en nog meer van je leven te genieten, dan hebben we waardevolle adviezen voor je!
Hoe je je leven ook leeft - als energieke burgemeester die de perfecte woonplaats wil creëren, als burger die anderen wil helpen of gewoon als een persoon die zoveel mogelijk spulletjes wil verzamelen - de selectie aan nuttige tips in ons klantenservicegedeelte, zullen je zonder twijfel vooruit helpen bij het behalen van je doelen. Ontdek het zelf en lees onze Animal Crossing: New Leaf-tips en ga dan naar onze Animal Crossing: New Leaf-site om het officiële blog te lezen, je vrienden een eCard te sturen en meer te weten te komen over het spel!