One of the best things about moving to a new town in Animal Crossing: New Leaf, available now on Nintendo 3DS, is that you can live life however you want. Doing as much or as little as you like is all part of the fun, but if you’re looking for a few helpful tips to improve your town and enjoy life even more, then we’ve got just the advice you need!
No matter how you live – a budding mayor out to create the perfect place to live, a citizen out to help those around you or just someone keen to amass as much stuff as possible! – the selection of handy hints in our Support section are sure to help you achieve your goals. To find out more, check out our Animal Crossing: New Leaf tips and then head over to the Animal Crossing: New Leaf website to read the official blog, send your friends an eCard and learn more about everything the game has to offer!