Dit verbluffend afzichtelijke artikel zou je pijn in je ogen kunnen bezorgen als je zo onvoorzichtig zou zijn om in zijn kijkers te staren. In plaats daarvan raden we je aan om uit te kijken naar meer artikelen uit de Creepy-serie, met elke twee weken een nieuw object voor Animal Crossing: Let's Go to the City. Er zijn er nog veel meer om te verzamelen en aan je verschrikkelijke verzameling toe te voegen!
Artikelen uit de Creepy-serie kun je nergens anders vandaan halen. Dus als de creepy statue klinkt als iets waar je niet zonder kunt, ben je vast blij te horen dat je het gemakkelijk aan je verzameling kunt toevoegen.
Om de creepy statue te bemachtigen hoef je alleen maar te zorgen dat je tussen 1 en 14 september de vriendelijke postbode Pete tegen het lijf loopt. In deze periode met Pete spreken, is de enige manier om de creepy statue in bezit te krijgen. Kijk dus uit naar de postbode!
Als je je Wii hebt aangesloten op het internet, is de creepy statue al binnen handbereik. Lees de aanwijzingen hieronder om er achter te komen hoe je dit exclusieve cadeau kunt ontvangen.
Let op: dit intimiderende item is zeker flitsend, maar hij zal niet bijdragen aan de beoordeling van je woning door de goedwillende juryleden van de Happy Room Academy. Waarschijnlijk worden ze er alleen maar bang van.