Get a new Creepy Series item in Animal Crossing for Wii this September
This shocking sculpture is bound to give you a fright, and not just because of its cold, hard exterior. If you get curious enough to touch it then prepare to be dazzled – as its eyes will start to flash! Terrorise your guests when you display this creepy statue in your horrid hangout and leave them bewitched by its spellbinding stare...
This astonishing eyesore of an item could perhaps make your eyes sore – if you were silly enough to hold its sinister gaze. Instead, we recommend keeping your peepers open for more Creepy Series items, coming your way every two weeks for Animal Crossing: Let's Go to the City. There's still plenty more to collect and add to your haunting hoard!
Items in the Creepy Series cannot be bought, nabbed or grabbed from anywhere else, so if the creepy statue sounds like something you can’t live without, you’ll be glad to know there’s an easy way to add it to your collection.
All you have to do to get your hands on the creepy statue is make sure you bump into your friendly postman, Pete, between September 1st and 14th. Speaking to Pete between this period is the only way to get the creepy statue so keep a look out for your neighbourhood postman!
If you have your Wii connected to the Internet, you’re well on your way to receiving your creepy statue. Read the tutorial below to find out how you can ensure this exclusive gift makes it to your mailbox.
Note: This intimidating item might be flashy, but beware – the creepy statue won’t gain you any points when the Happy Room Academy crew come to assess your home.