New Super Mario Bros. 2 voor de Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL bevat talloze nieuwe onderdelen, een spelstand voor twee spelers en natuurlijk miljoenen verzamelbare muntjes! Met al dat blinkende goud voelt deze nieuwe titel een stuk luxueuzer aan, dus zorg dat je hem snel in handen krijgt!
Red prinses Peach terwijl je onderweg de vijanden uit de weg ruimt, en probeer het ultieme doel te bereiken door één miljoen muntjes te verzamelen!
Iwata hield een praatje met sleutelfiguren uit het ontwikkelingsteam van New Super Mario Bros., en vroeg talloze interessante vragen om meer te leren over het denkproces achter deze wervelende nieuwe titel. Ontdek hoe het concept tot stand kwam, welke nieuwe onderdelen zijn toegevoegd en hoe verbeteringen van het eerste prototype ertoe hebben geleid dat het 3D-effect van het systeem volledig wordt gebruikt.
Lees hoe een idee over een Mario-spel met een gouden randje bewerkelijkheid werd in Iwata vraagt: New Super Mario Bros. 2, en lees de interviews over talloze andere onderwerpen in onze Iwata vraagt-rubriek. Kijk voor meer informatie over het spel op de New Super Mario Bros. 2-website!