Professor Layton en de Verloren Toekomst ligt nu in de winkel en nodigt je uit in een wereld vol intrige, waarin Londen gered moet worden van een rampzalig lot! Sluit je aan bij Professor Layton en zijn leerling Luke voor een avontuur vol hersenkrakende puzzels, spannende onthullingen en ongelooflijke reizen door de tijd, alleen voor Nintendo DS.
Tijdens een reeks verdachte verdwijningen, ontvangen Professor Layton en zijn leerling Luke een vreemde brief waarin gesmeekt wordt om hulp - van Luke, 10 jaar in de toekomst! Om deze mysterieuze evenementen te kunnen verklaren, zul je op onderzoek uit moeten gaan en puzzels op moeten lossen die je logica, laterale denkvermogen en gezonde verstand behoorlijk op de proef zullen stellen.
Met sfeervolle graphics, een meeslepend verhaal en meer dan 165 hersenkrakende raadsels, zal Professor Layton en de Verloren Toekomst je zeker in zijn greep krijgen. Klik hier om je onderzoek te beginnen met een bezoek aan onze speciale Professor Layton en de Verloren Toekomst-site.