Out now in shops, Professor Layton and the Lost Future invites you to step into a world of intrigue to save London from a calamitous fate! Join Professor Layton and his apprentice Luke in this adventure full of brain-teasing puzzles, thrilling revelations and incredible time travel, only for Nintendo DS.
Amidst a series of suspicious disappearances, Professor Layton and his apprentice Luke receive a strange letter begging them for help - from Luke, 10 years in the future! To make sense of the mysterious events you'll need to investigate by solving puzzles that will challenge your logic, lateral thinking and sheer common sense.
With charming graphics, an engrossing storyline and over 165 mind-bending conundrums Professor Layton and the Lost Future is sure to keep you coming back for more. Click here to start your investigations with a visit to our dedicated Professor Layton and the Lost Future website.