Vanaf vandaag kun je genieten van Okamiden, een weergaloos nieuw actie-avonturenspel van Capcom voor Nintendo DS.
In dit vervolg op het geliefde Wii-spel Okami, bevind je je in het oude Japan als Chibiterasu, een nog piepjonge godheid in de gedaante van een witte wolfpup. Chibiterasu is opgeroepen om de strijd aan te binden met een kwade macht die het land van kleuren en leven heeft ontdaan. Sluit verbonden met verschillende vriendelijke wezens en neem het op tegen reusachtige demonen om het land te redden...
Met intuïtief gebruik van het touchscreen kun je de Celestial Brush gebruiken voor het aanvallen van vijanden en het oplossen van puzzels. Een avontuur met prachtige graphics in waterverf-stijl en een levendige wereld om te verkennen ligt op je te wachten! Ga voor meer informatie en gameplay-video's naar de Okamiden-spelpagina.