Nintendo DS plays host to Okamiden, an exciting new action-adventure game from Capcom.
In this sequel to the critically acclaimed Wii title Okami, set in ancient Japan, you play Chibiterasu - a fledgling deity manifesting in the form of a white wolf cub. Summoned to combat an evil force that has drained the land of colour and vitality, Chibiterasu must team up with a variety of friendly folkloric beings to battle colossal demons and return the land to its former glory...
With intuitive use of the Touch Screen allowing you to harness the Celestial Brush to attack enemies or solve environmental puzzles, beautiful watercolour-style graphics and a lively world to discover - adventure awaits! For more information and gameplay videos, visit the Okamiden gamepage.