Haal meer uit je Wii door hem met het internet te verbinden
Als je een verse, trotse eigenaar van een nieuw Wii-systeem bent en graag meer wilt weten over wat het systeem te bieden heeft, dan kun je het beste beginnen bij onze introductiegids. Lees verder en klik op de links die je interesseren om alles over de wereld van Wii te ontdekken!
Door je Wii met het internet te verbinden, krijg je toegang tot een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Om te beginnen kun je eens kijken naar het weelderige aanbod aan downloadbare spellen verkrijgbaar via WiiWare en de Virtual Console. WiiWare is een digitale downloaddienst , waarmee je toegang hebt tot gloednieuwe spellen voor een aantrekkelijke prijs - en wat dacht je van gratis WiiWare-demo's waarmee je alvast spellen uit kunt proberen?* En met Virtual Console kun je terugreizen in de tijd met een schat aan downloadbare videospelklassiekers, waaronder het originele Super Mario Bros. of het eerste deel in de Legend of Zelda-serie. De Virtual Console bevat een catalogus aan titels van 9 systemen, die meer dan 35 jaar aan videospelgescheidenis bestrijkt!
Door verbinding met het internet te maken, kun je ook genieten van wat de Wii-kanalen te bieden hebben. Hiermee krijg je toegang tot allerlei leuke en nuttige diensten, zodra je je systeem aan zet. Van het surfen over het internet tot het bekijken van het laatste nieuws en de weersverwachtingen, het het altijd waard om af te stemmen op de Wii-kanalen! Natuurlijk zijn er ook Wii-kanalen waar je van kunt genieten zonder verbonden te zijn met het internet, zoals het Mii-personagekanaal en het Fotokanaal.
Als je niet kunt wachten om alles te ontdekken dat Wii je te bieden hebt, maar je bepaalde dingen over het instellen van je systeem niet helemaal duidelijk zijn, kun je terecht in het klantenservice-gedeelte. Of je nu technische storingen ondervindt of meer wilt weten over de uitvoerige Ouderlijk toezicht-functies van het Wii-systeem, je hebt aan informatie geen gebrek. Dit gedeelte op onze site bevat zelfs speltips voor bepaalde Wii-spellen!
Als je van plan bent om meer spellen voor Wii aan te schaffen, maar niet kunt beslissen over specifieke titels, is het goed te weten dat elk exemplaar van het familiefun-spel Wii Play: Motion, gebundeld is met een opvallende rode Wii-afstandsbediening Plus, waarmee je dus meteen een extra controller voor je systeem hebt! En als je oog hebt voor prijs-kwaliteitsverhoudingen, dan kun je het beste even kijken naar de Nintendo Selects-reeks: een verzameling van een aantal van de beste Wii-spellen voor een aantrekkelijke prijs. Natuurlijk kun je ook gewoon in ons Wii-spellengedeelte kijken om verder te zoeken naar spellen die je interessant vindt!
Als je nieuwe Nintendo-spellen koopt, zorg dan dat je die registreert bij Club Nintendo. Hiermee kun je namelijk sterren verzamelen, die je in kunt wisselen voor exclusieve beloningen in onze sterrencatalogus. Je kunt ook je Wii-systeem registreren om 1000 sterren te ontvangen en meteen een mooie beloning uit te zoeken!
En als je tenslotte meer wilt weten over een aantal van Nintendo's meest vooraanstaande personages, breng dan een bezoekje aan onze Nintendo-personagesite. Deze site is een geweldige manier om Wii-spellen van een aantal van de beroemdste videospelhelden te ontdekken!
We hopen dat jij en je familie en vrienden tijdens de feestdagen - en daarna - zullen genieten van je Wii-systeem. Op een nieuw jaar vol spelplezier!