Miffy’s World
Nintendo’s WiiWare-dienst biedt toegang tot ruim 130 spannende en gevarieerde games die je met een druk op de knop direct op je Wii-systeem kunt downloaden, en er komen elke week nieuwe spellen bij. Wist je dat er ook diverse spellen tussen zitten die speciaal voor de jongere kids zijn bedoeld? Deze titels bieden de kleintjes vermaak maar zijn ook leerzaam. Ze moedigen ouders en kinderen aan om samen prikkelende en interactieve ervaringen op te doen. Lees verder voor meer details over Miffy’s World, Leren met de Pooyoo's Aflevering 1 en PictureBook Games: A Pop-Up Adventure.
PictureBook Games: A Pop-Up Adventure! is een unieke mix van een pop-up prentenboek en een bordspel waar vier spelers tegelijk van kunnen genieten. Kies of je een piraat of ninja wilt zijn en baan je een weg over het bord. Ontwijk valkuilen en andere hindernissen en probeer als eerste thuis te komen om het spel te winnen! Meer weten? Bekijk het eerste deel van ons uitgebreide video-interview met spelproducent Mineko Okamura en ga vervolgens op je Wii naar het Nintendo-kanaal om de rest te bekijken! PictureBook Games: A Pop-Up Adventure kun je vandaag nog downloaden op je Wii-systeem.
Alle WiiWare-titels kunnen tegen betaling van Nintendo Points worden aangeschaft in het Wii-winkelkanaal. Bezoek onze WiiWare-sectie voor meer informatie.