Miffy’s World
Nintendo’s WiiWare service offers over 130 exciting and varied games for download directly to your Wii console at the simple press of a button, with more being added weekly. But did you know there are several new games that are aimed specifically at younger children? Intended to be both entertaining and educational for little ones, these titles encourage parents and children to share a stimulating and interactive experience together. Read on for more details about Miffy’s World, Learning with the Pooyoos Episode 1 and PictureBook Games: A Pop-Up Adventure.
Finally, up to four players can get together to enjoy a fully-animated version of an exciting board game in PictureBook Games: A Pop-Up Adventure! Choose to be a pirate or a ninja and work your way around the board, avoiding pitfalls as you go, and try to get home first to claim the title of winner! Keen to find out more? Watch the first part of our extensive video interview with game producer Mineko Okamura and then tune into the Nintendo Channel on your Wii to see the rest! PictureBook Games: A Pop-Up Adventure is available now from a Wii console near you.
All WiiWare titles can be purchased from the Wii Shop Channel using Nintendo Points. Visit our dedicated WiiWare section for more information.