Sinds Wii zijn weg vond naar huiskamers en harten van spelers overal ter wereld, hebben mensen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om zelf de held van het spel te zijn met hun eigen Mii-personages.
Met een veelzijdig aanbod aan hulpmiddelen hebben Wii-spelers laten zien dat je heel ver komt met een beetje verbeelding als je je creativiteit wilt gebruiken in het Mii-kanaal. En binnenkort krijgt deze creativiteit nog meer invulling, met de komst van Wii Party. Hierin kunnen Mii-personages van alle soorten en maten het tegen elkaar opnemen in een uitgebreide reeks minigames.
Het idee achter het maken van een Mii-personage is heel eenvoudig. Bepaal alles, van kapsels tot zonnebrillen, bij het maken van karikaturen van jezelf, je vrienden, familie of wie dan ook en geniet als je ze terugziet als speelbare personages of publiek in allerlei spellen.
Mii-personages komen uitgebreid aan bod met hun rollen in spellen als Wii Sports Resort, Mario Kart Wii en Wii Fit Plus. En vanaf 8 oktober kun je Wii Party aan de lijst van spellen waarin je Mii-personages verschijnen toevoegen. Alleen zijn ze deze keer de onbetwiste sterren van de show!
Of ze nu astronautenpakken aantrekken voor intergalactisch avontuur of de baan op gaan voor de paardenraces… je hebt je Mii-personages nog nooit zo meegemaakt als in de 80 meeslepende minigames van Wii Party!
Als je al eens een Mii-personage hebt gemaakt, dan weet je vast hoe leuk en ook vaak grappig het is om en figuurtje te bewerken tot het op een bekend persooon lijkt. Maar wist je hoeveel mogelijkheden het Mii-personagekanaal je geeft bij het maken van lookalikes?
Om aandacht te schenken aan de ongebreidelde creativiteit van Wii-gebruikers is er een platform waarop Mii-personages gedeeld kunnen worden met de hele wereld. Als je geïnteresseerd bent in het maken van Mii-personages, dan is het Mii-wedstrijdkanaal verplichte kost die een weelde aan inspiratie biedt voor Mii-makers van over de hele wereld. En je kunt er natuurlijk ook meer Mii-personages oppikken om je spellen mee te bevolken!
Je kunt het Mii-wedstrijdkanaal gratis downloaden als je Wii met het internet is verbonden. Hiermee kun je meedoen aan themawedstrijden, Mii-personages van anderen beoordelen en je eigen Mii-personages delen. Maar misschien wel het leukste onderdeel is het showplein, waar je de populairste Mii-personages van de dag of de 50 meest geliefde aller tijden kunt bekijken.
Op dit showplein kun je zelf zien wat er eigenlijk allemaal mogelijk is met de creatieve middelen van het Mii-personagekanaal. En misschien kun je zelfs wat inspiratie opdoen voor Mii-personages die je zou willen gebruiken in Wii Party en andere Wii-spellen. Je vindt hier een overloed aan Mii-personages die verdacht veel op beroemde personen uit fictie en de werkelijkheid lijken en je kunt ze allemaal aan de Mii-verzameling van jouw Wii-systeem toevoegen.
Of je door een bezoekje aan het mii-wedstrijdkanaal nu gedreven wordt om Mii-personages te gebruiken die door anderen zijn gemaakt of de creatieve drang krijgt om zelf aan de slag te gaan, Wii Party biedt het ideale podium voor ieder Mii-personage om in de schijnwerpers te staan. En met deze mogelijkheid in het vooruitzicht lijkt het niet meer dan gepast om ervoor te zorgen dat ieder Mii-personage in je verzameling kan rekenen op een bruisende persoonlijkheid en klaar is om de show te stelen!
Om meer te ontdekken over Wii Party en de hoofdrollen die je Mii-personages erin zullen vertolken, klik je hier voor een bezoek aan de officiële spelpagina.