Het is tijd om je zwaard op je rug te binden, aan boord te klimmen van de Spirit Train en uit te rijden om Hyrule te verlossen van de dreiging van de kwade Demon King. Link is terug en deze keer komt prinses Zelda met hem mee, al is het dan in spirituele vorm. Om te slagen moeten de twee als één team samenwerken. En Zelda's geest kent voldoende trucs om je te hulp te schieten. Zo kan ze een oude vijand besturen – de Phantom!
The Legend of Zelda: Spirit Tracks gaat verder waar het bekroonde The Legend of Zelda: Phantom Hourglass ophield, maar voegt vele nieuwe functies toe. Voor het eerst reist Link per trein door het land om de verre uithoeken van Hyrule te verkennen en het onderweg op te nemen tegen monsters en obstakels. Het spel introduceert volledig nieuwe voorwerpen, waaronder de Spirit Pipes – een instrument dat onmisbaar is om het koninkrijk te redden – en een vernieuwde meerspelerstand, waarin je racet tegen je vrienden om Force Gems te verzamelen!
Klik hier om alle details te lezen over het nieuwe spel en om bureaubladachtergronden en personagepictogrammen van Spirit Tracks te downloaden op de officiële website van The Legend of Zelda: Spirit Tracks.