It’s time to strap your sword to your back and climb onboard the Spirit Train as you ride out to save Hyrule from the threat of the evil Demon King. Link is back and this time he has Princess Zelda for company, albeit in spirit form. Teamwork is imperative in order to succeed and Zelda’s spirit has plenty of tricks up her ghostly sleeve to help you out, including taking control of an old enemy – the Phantom!
The Legend of Zelda: Spirit Tracks follows on from the acclaimed The Legend of Zelda: Phantom Hourglass, but adds many new features. For the first time, Link will travel the land by train, exploring the far reaches of Hyrule, taking on monsters and obstacles as he goes. Brand new items are introduced in the game, including the Spirit Pipes – a crucial instrument for saving the kingdom – and a revamped multiplayer mode that pits you against your friends in a frantic race for Force Gems!
Click here for full details on the new game and a chance to download Spirit Tracks wallpapers and character icons at the official The Legend of Zelda: Spirit Tracks website.