In Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky voor de Nintendo DS kun je de wereld van Pokémon beleven vanuit een uniek perspectief - je verandert namelijk zelf in een Pokémon! Samen met een partner-Pokémon trek je er vervolgens op uit om de wereld van haar ondergang te redden. Vanaf morgen, vrijdag 20 november, kun je je innerlijke Pokémon ontdekken, wanneer het spel overal in Europese winkels ligt.
Vanaf vandaag vind je allerlei informatie over het grote avontuur dat je staat te wachten op de officiële website van Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky. Op deze site kun je zien wat je allemaal kunt verwachten in dit nieuwste deel in de Pokémon Mystery Dungeon-serie, inclusief enkele voorbeelden van Pokémon die je onderweg zult ontmoeten.
Klik hier om je avontuur te beginnen met een bezoekje aan de officiële website van Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky!
Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky ligt vanaf morgen, vrijdag 20 november, in de winkel, alleen voor Nintendo DS.