In Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky for Nintendo DS, you’ll get as close to the world of Pokémon as you possibly can. Teaming up with a partner Pokémon, you’ll assume the role of a Pokémon yourself and set out to save the world from destruction. Get ready to find your inner Pokémon from tomorrow, Friday November 20, as the game hits shops across Europe.
Plus, from today, you can find out more about the huge adventure in store by visiting the official website for Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky. The site contains all the latest info on what’s new in the latest instalment in the Pokémon Mystery Dungeon series, as well as details on some of the many Pokémon you can expect to encounter on your travels.
Begin your adventure by clicking here and visiting the official Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky website!
Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky will be available from shops tomorrow, Friday November 20, only for Nintendo DS.