Voor de nodige variatie kun je kiezen uit vele achtergronden en kaartontwerpen en door in het spel verder te komen, komen hier steeds weer nieuwe van beschikbaar.
“UNO spreekt spelers over de hele wereld aan en we brengen deze klassieke titel met veel plezier naar Nintendo DSi en Wii,” zei Gonzague de Vallois, de senior vice president van Gameloft. “De persoonlijke voorkeuren en microfoonondersteuning laten UNO-fans het spel op een nieuwe, spannende en moderne manier ervaren.”