Een jonge piraat genaamd Zack heeft jouw denkwerk nodig bij zijn zoektocht naar de allergrootste schat ooit in Zack & Wiki: Quest for Barbaros’ Treasure. Dit unieke Wii-avontuur is vanaf nu verkrijgbaar.
Deze breinbrekende toevoeging aan de Wii-spellencollectie zit volgestopt met mentale uitdagingen. Je zult de aanwijzer van de Wii-afstandsbediening gebruiken om Zack voort te bewegen en de omgevingen te verkennen, terwijl je de bwegingsgevoelige sensoren gebruikt om voorwerpen te hanteren. Zo zul je bijvoorbeeld zagen, sleutels en tennisrackets gebruiken, en zo de uitgebreide puzzels op proberen te lossen.
Piraten beschikken over niet al te veel vrienden die een handje (of een haak) kunnen helpen, maar jij gelukkig wel. Jouw vrienden en familieleden kun extra Wii-afstandsbedieningen gebruiken om de aandacht van jou en Zack op bepaalde zaken te richten. Zeker als de uitdagingen groter worden, is het geen schande als je de hulp van anderen inroept!
Ontdek meer over dit spel op de officiële Zack & Wiki-website. Daar laten we bijvoorbeeld zien hoe Zack een schat te pakken krijgt door goed na te denken. Ook op jou ligt er een schat te wachten, dus zorg dat je niet buiten de boot valt!