A budding pirate named Zack needs your brain on his quest to collect the greatest treasure of them all in Zack & Wiki: Quest for Barbaros’ Treasure. This Wii puzzle adventure like no other is in shops today.
The mental challenges are many in this clever addition to the Wii library. You’ll use the Wii Remote’s pointer to move Zack and investigate levels and its motion-sensing capabilities to use items – like saws, keys, tennis rackets and more – to help Zack solve elaborate puzzles.
Pirates don’t have many friends to lend them a hand (or a hook), but thankfully you do. Your friends and family can use additional Wii Remotes to point you and Zack in the right direction on the screen. Don’t feel like you have to go it alone, especially when the challenges get tough!
Discover more about the game and let us walk you through a sample puzzle at the official Zack & Wiki website. There’s treasure out there to be had so don’t miss the boat!