Voel je de hebzucht door je aderen stromen? Wario wel! Je kunt hem helpen met het werkelijkheid maken van zijn stinkend rijke fantasie in het nieuwe Wario: Master of Disguise voor Nintendo DS. Met hulp van een toverstaf genaamd Goodstyle kan Wario zich uitdossen met de juiste outfit voor iedere situatie.
Met simpele stylusbewegingen verander je Wario van een dief in een astronaut, van een astronaut in een kunstenaar en meer. In deze platformer, die nieuwe technologie met klassieke gameplay combineert, helpen deze kostuums Wario met het oplossen van de puzzels en het overwinnen van de obstakels die op zijn pad komen. Wil je meer weten over deze vermommingen? Ga dan naar de spelpagina. En let op je portemonnee, want Wario is niet te stoppen.