Do you feel the need, the need for greed? Wario does, and you can help him fulfil his fantasy of being filthy rich in the new Wario: Master of Disguise for Nintendo DS. With the help of a magic wand named Goodstyle, Wario can equip himself with the right outfit for any situation.
With simple stylus strokes, you can change Wario from a thief to a spaceman to an artist and more in this platformer that combines new technology with classic gameplay. Changing into these suits will help Wario solve puzzles and get past obstacles he comes across. To find out even more about these disguises, go to the gamepage. And watch your wallet. Wario's on a roll.