Onlangs werd Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis uitgebracht voor de Nintendo DS. Met deze game is Nintendo's langstlopende rivaliteit opnieuw opgelaaid. Dankzij de Nintendo Wi-Fi Connection kun je nu een hele reeks splinternieuwe levels downloaden. Het is nu leuker dan ooit om de agressieve aap te slim af te zijn!
Selecteer 'Receive'.
4. Selecteer een vrij vakje en tik opnieuw op 'Receive'. Als alle vakjes op de pagina bezet zijn, tik dan op een groene pijl.
Tik op het vinkje om verbinding te leggen met de Nintendo Wi-Fi Connection.
6. Selecteer het Nintendo-logo bovenaan het scherm en tik er nogmaals op om de selectie te bevestigen.
Geniet!
Kortom: tik een paar keer op je touchscreen, leg verbinding met de Nintendo Wi-Fi Connection en kom erachter welke nieuwe uitdagingen jou en je Mini Mario's te wachten staan!
Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis is nu verkrijgbaar, exclusief voor Nintendo DS.